מה שהיה הוא לא מה שיהיה

היא התקשרה אלי בוקר אחד וסיפרה שהיא בהיריון, ממש בהתחלה ואין דופק על אף שלפי החישובים כבר אמור היה להיות ושאלה אם אני יכולה לעזור לה. אמרתי שאני יכולה לנסות ווידאתי איתה שהיא יודעת שהרפלקסולוגיה לא יכולה להזיק (וכאן אני אומרת לכן, שחשוב ללכת למטפלת שזו ההתמחות שלה) וכך עברנו, הריון שלם עד הרגע הזה שבו היא נולדה. קסם של בובה.

וכך ש’ מתארת את התהליך מהצד שלה:

“אני מכירה אותך כבר שנים. תמיד היה לי בראש שאת מתמחה ברפלקסולוגיה בהריון.. והפעם אחרי 2 הפלות רצופות פתאום שוב נזכרתי בך בדיוק בתחילתו של הריון נוסף שגם עתידו לא היה ברור. אבל מה שכן היה לי ברור זה שאני חייבת לפנות אלייך.

דווקא בתקופה של ייאוש וחוסר אמונה בגוף שלי וביכולת שלו להחזיק הריון.

תקופה שרק את והרופא שלי האמנתם בעוברית הקטנה וביקשתם רק שאשמור על אופטימיות.

ובכל הזמן הזה הגעתי אלייך לטיפול וברגישות שכל כך מאפיינת אותך, גרמת לי להיפתח ולדבר על התקופה המאתגרת ולא רק. הכי חשובה היא המנטרה שכל הזמן חזרת עליה ושליוותה אותי בכל ההיריון והלידה – ‘מה שהיה, הוא לא מה שיהיה’. בזכותך למדתי לא לתת לפחדים מההריונות הקודמים לנהל אותי.

וההיריון התקדם, ובזכותך הצלחתי לעבור את הבחילות של השליש הראשון, את כאבי הגב והסמיפיזיוליזיס (שהפעם הגיע מוקדם יותר אבל בזכותך יצאתי לשמירה ממש קרוב ללידה), הבצקות ושאר ה”צרות” שההיריון הביא איתו ואי אפשר לשכוח את הטיפולים לזירוז הלידה כשהגעת לבית החולים.

את כל הידע והניסיון, האכפתיות, ההכלה ואת כל האישיות הענקית הזאת שנקראת מיכלי הבאת איתך ❤ הכל כדי לקדם אותי ללידה כמה שיותר מהירה, פחות כאובה ובעיקר רגועה נפשית. וזה ללא ספק קרה.

מודה לך מעמקי נשמתי על הליווי בהריון ואוהבת אותך מאוד”

סבתא שלי הייתה אומרת שהנכדים הם הריבית ואצלי (עד שאהיה סבתא וזה לא נראה באופק), רגעי האושר האלו הם, הם הריבית.

זכיתי.

עגלת קניות
Scroll to Top