ליווי תהליכי פוריות

“מיכלי אהובה שלנו,
לפני שבוע סוף סוף זה קרה ונולד לנו נסיך שני אחרי שנים של טיפולים.
מי כמוך יודעת כמה הדרך לשם הייתה מורכבת, מאתגרת והיו רגעים שהיה נדמה שזה כבר לא יקרה. אין לנו בכלל ספק בכך שטיפולי הרפלקסולוגיה בכלל והטיפול שלך בפרט זה מה שסייע לנו להגיע למקום זה.
תודה לך שהקשבת, טיפלת, הכוונת, חיבקת ובעיקר היית.
מחכים כבר לימים שאחרי הקורונה כדי שתוכלי לפגוש את האוצר הקטן שבזכותך הגיע אלינו.
אוהבים המון!!!”

בהריון הראשון, הריון של תאומים, הייתה מחיקה של צוואר רחם בשבוע 17 והפלה שהביאה איתה התמודדות עם אובדן ואבל כבד.
היא לא האמינה בגופה אבל אני שמאמינה שהגוף שלנו יודע להרות ביקשתי חודשיים. טיפלתי, נגעתי, חיבקתי (מתי נחזור כבר לחבק) והיא השלימה את תהליך האבל המאתגר והיא הרתה שוב.

בהריון השני, ההתמודדות הייתה עם הפחד הגדול שמא הסרט יחזור על עצמו. עברנו שלב אחרי שלב יום אחרי יום שבוע אחרי שבוע טרימסטר אחרי טרימסטר אבל כמו שהיא אומרת: “מי סופר..:)” במרץ האחרון הקסם שנולד חגג יומולדת שנתיים.

ההיריון השלישי היה כבר אחר. אני רק הזכרתי לגוף שלה שהוא כבר יודע את העבודה שלו ובחודש מרץ, בצל הקורונה קסם קטן בא לעולם ואני מודה על הזכות להיות חלק מתהליך הפריון, ההיריון והלידה של ש’ ונשים נוספות.

התקופה בה את מנסה להרות, אם בתהליך טבעי ואם בתהליכי פוריות הופכת לעיתים לתקופה מאתגרת. זהו תהליך שיכול להיות טבעי ופשוט או מורכב וממושך.

לעיתים במהלך החיים נוצרים דפוסים, אמונות, מחשבות, רגשות ופחדים המעכבים אותנו מבחינה פיזית, רגשית, מנטלית. לעיתים יהיו אלו דפוסים ואמונות שבאנו איתם לעולם. האם עכשיו זה הזמן שלך להשאיר את כל מה שמעכב אותך, את הרצונות שלך מאחור? האם עכשיו זה זמן טוב עבורך להתחבר אל החלקים והרגשות שאולי התעלמת מהם? 

האמיני בגופך, ביקום.
האמיני בך! ביכולות שלך להתמודד עם כל מה שיבוא. 

אני מזמינה אותך למסע של הקשבה לגוף והרגשות שלך.
אני כאן בשבילך, בואי ונעבור את התקופה הזו ביחד, יד ביד, בהקשבה, בחיבוק ובמגע עוטף ומאזן דרך הרפלקסולוגיה.
מיכלי

כדי להיות בהפריה, הגוף שלי מבקש הרפיה

עגלת קניות
Scroll to Top