כללי

ברוכים הבאים למיכלי הגואל – לבונה מגע בניחוח אחר (להלן: “האתר”), המופעל ע”י מיכלי הגואל (להלן: “המפעילה”). האתר כחנות מקוונת המציגה ומציעה למכירה מוצרים שונים בתחום הרוקחות הטבעית.
במידה ועולה אצלכם שאלה ו/או הבהרה ו/או בירור כלשהו בקשר לאתר או למוצרים המוצעים בו, ניתן לפנות ישירות לשירות הלקוחות במייל: michal.hagoel1@gmail.com  .

לתשומת לב הגולש באתר ו/או המשתמש באתר (להלן: “הלקוח”): כניסה לאתר וכל פעולה ו/או שימוש באתר, כולל: גלישה ו/או דפדוף ו/או עיון בדפי האתר ו/או הצטרפות למועדון הלקוחות באתר ו/או רכישת מוצר באמצעות האתר ו/או כל שימוש אחר באתר, מעידים על הסכמת הלקוח לתנאי התקנון שלהלן (“התקנון”) וליתר התנאים המופיעים או שיופיעו באתר בעת השימוש. אם הלקוח אינו מסכים למי מתנאי התקנון ו/או התנאים הנוספים באתר, אזי הינו מתבקש להימנע מלעשות כל שימוש באתר, ובפרט להימנע מהצטרפות למועדון הלקוחות ו/או רכישת מוצר ו/או מוצרים באמצעות האתר.

הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש שהוא שיעשה על ידי הלקוח במסגרת האתר, לרבות רכישת מוצרים באמצעות האתר והן מהוות הסכם משפטי מחייב בינו האתר ו/או לבין המפעילה המפעילה .

מטעמי נוחות בלבד מנוסח תקנון זה בלשון נקבה, אך מתייחס לשני המינים כאחד. כל האמור בתקנון זה. בלשון זכר מתייחס גם לנקבה ולהיפך וכל האמור בלשון יחיד, מתייחס גם לרבים ולהיפך  

המפעילה רשאית בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי לשנות תקנון זה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון המעודכן באתר לבין הוראות המופיעות בגרסאות קודמות של התקנון ו/או בפרסומים אחרים בעניין באתר, יגברו הוראות התקנון העדכני שבאתר, בכפוף לשינויים החלים על פי הוראות הדין גם אם לא עודכנו עדיין בתקנון העדכני שבאתר.

כותרות וכותרות משנה בתקנון זה מובאות לשם נוחות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון

השירותים באתר

  • האתר מציע למכירה מבחר מוצרי רוקחות טבעית , לרבות מוצרי טיפוח טבעיים, מוצרי טיפול טבעיים ומוצרים טבעיים ללידה רכה, ופריטים נלווים (להלן: “המוצרים”).
  • במרבית המקרים המוצרים נמכרים באתר ישירות מהמפעילה. מחירי המוצרים המוצעים למכירה אינם בהכרח משקפים את המחיר הנמוך ביותר בשוק למוצרים דומים. בכל מקרה, המפעילה אינה מתחייבת למחיר הנמוך ביותר בשוק עבור מוצר כלשהוא המוצע על-ידה למכירה באתר.
  • למען הסר ספק, לאחר שהלקוח נרשם ומאשר באופן אקטיבי את הרשמתו לאתר הוא נותן את הסכמתו לקבלת דואר אלקטרוני יומי מהאתר, אשר מטרתו לעודד רכישת מוצרים ע”י הלקוח באתר. כמו-כן ובאותה עת, מאשר הלקוח את הסכמתו לקבל דואר אלקטרוני מהאתר כאשר המילה “פרסומת” אינה מופיעה בכותרתו או לחילופין בגוף הדואר האלקטרוני. הלקוח רשאי, בכל עת, להודיע למפעילה על סירובו לקבל כל דואר אלקטרוני מהאתר, וזאת באמצעות שליחת הודעה לכתובת hagoel1@gmail.com
  • באתר ניתן לרכוש את המוצרים המוצעים באתר באופן מקוון ע”פ הליך הרכישה המתואר בגוף תקנון זה בהמשך, אולם ניתן גם ליצור קשר טלפוני עם המפעילה ולרכוש את המוצרים, ע”י מסירת פרטים אישיים, כתובת למשלוח ופרטי תשלום לחיוב ההזמנה.

תנאי השימוש באתר

  • כל המחירים המופיעים באתר על גבי המוצרים נקובים בשקלים חדשים ואינם כוללים דמי משלוח. הנהלת האתר רשאית לעדכן את מחירי המוצרים מעת לעת ואת תעריפי המשלוחים, ללא כל הודעה מוקדמת. המחיר התקף ביחס להזמנה שבוצעה באתר הינו המחיר שהתפרסם בעת השלמת תהליך ההזמנה.
  • הנהלת האתר משתדלת להקפיד ולעדכן את מחירי המוצרים ודמי המשלוח המופיעים באתר בזמן אמת. עם זאת, מובהר למשתמש כי המחירים מתעדכנים מעת לעת “און ליין” ולפיכך עלול להיווצר פער זמני בין המחיר בעת איסוף המוצר (המופיע בעגלת הקניה) לבין המחיר המופיע בעת השלמת הליך הזמנה. למען הסר ספק, מובהר כי הנהלת האתר לא תישא באחריות כלשהי הנובעת ו/או קשורה לפערי המחירים כאמור.
  • מובהר כי הנהלת האתר אינה מתחייבת להחזיק מלאי של כל המוצרים שתמונותיהם מופיעות באתר, וכי התמונות שבאתר מיועדות להמחשה בלבד. יודגש, כי ייתכנו הבדלי צבעים ו/או מידות ו/או שינויים כאלה ואחרים בין מראה המוצר באתר לבין מראה המוצר במציאות.
  • הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות להציע באתר מבצעים, הטבות והנחות לפי שקול דעתה הבלעדי. כמו כן, רשאית הנהלת האתר להפסיק בכל עת מבצעים, הטבות והנחות אלה, להחליפם ו/או לשנותם, ללא כל הודעה מוקדמת.

  מי רשאי להשתמש באתר ?

  • כל אדם, לרבות חברה, מוזמן להשתמש באתר, לרבות לבצע רכישות באמצעות האתר, כל עוד הוא מקבל על עצמו את התנאים של תקנון זה, ובכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן :
  • המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות;
  • למשתמש מלאו 18 שנים; המשתמש הנו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה; המשתמש הוא בעל כתובת בישראל; המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט; המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי תקף ,שהונפק בישראל ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי ו/או בעל חשבון PayPal פעיל.
  • יחד עם זאת, המפעילה תהיה רשאית למנוע מכל אדם, לרבות מחברה, ומכל סיבה שהיא, להשתמש בחלק מהשירותים באתר או בכולם, באופן זמני או לצמיתות, ומבלי למסור על-כך הודעה מראש ומבלי לספק נימוק או הסבר. מניעת השימוש תהיה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לרבות אך לא מוגבל בכל אחד מהמקרים הבאים:
  • הלקוח ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין;
  • הלקוח הפר תנאי מתנאי תקנון זה;
  • הלקוח מסר בעת ההרשמה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים במתכוון [רישום לאתר תוך התחזות לאחר מהווה עבירה פלילית ואסורה על פי החוק];
  • הלקוח ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה המפעילה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או במי מהספקים ו/או בצד שלישי כלשהו;
  • היה וכרטיס האשראי שברשות הלקוח נחסם או הוגבל לשימוש בדרך כלשהי;
  • בכוונת הלקוח לשוב ולמכור את המוצרים שנרכשו באמצעות האתר לצד שלישי;
  • בכוונת הלקוח לעשות שימוש לרעה ו/או מעשה הונאה בשוברים ו/או קופונים אותם תנפיק המפעילה מעת לעת ו/או בשירותים כלשהם אחרים אותם מציעה המפעילה.
  • לקוח שהמפעילה מנעה את השתתפותו באתר לא יהיה רשאי לשוב ולהירשם לאתר תחת שם משתמש אחר.

מה מותר ומה אסור בשימוש באתר ?

  • הלקוח רשאי לעשות באתר שימוש אישי ובלבד שהשימוש נועד למטרות חוקיות ועומד בהוראות תקנון זה ובהוראות הדין. לתשומת לב! הלקוח הינו אחראי באופן בלעדי על השימוש שלו באתר.
  • הלקוח לא רשאי לעשות שימוש מסחרי באתר, לרבות רכישה בסיטונאות לצורך מכירה לצדדים שלישיים, או כל שימוש אחר שאינו אישי.
  • הלקוח אינו רשאי להציב פרסומות ו/או מידע מסחרי ו/או כל מידע אחר באתר.
  • הלקוח אינו רשאי לבצע כל שימוש לא חוקי או לא מורשה באתר ובתכניו, לרבות העתקה, הפצה, שכפול, הצגה או שימוש לכל מטרה אחרת.
  • הלקוח אינו רשאי לעשות כל שימוש שעלול לפגוע בפעילותו התקינה והסדירה של האתר ו/או במי מהמשתמשים באתר ו/או בזכויותיהם.
  • הלקוח אינו רשאי לגלוש אל האתר מאתר בעל תוכן לא חוקי או לא מוסרי ו/או לקשר בין האתר לאתר בעל תוכן לא חוקי או לא מוסרי .

הזמנות מוצרים

  • רכישת מוצרים תתבצע על ידי משתמשים באתר באמצעות לחיצה על כפתור “הוסף לסל” שליד הפריט המבוקש (כאשר מספר הפריטים שנבחרו וסה”כ סכום הרכישה יופיעו בחלקו התחתון של המסך). ככל שיש לפריט סוגים שונים כגון גדלים וריחות, ייפתח חלון בו יהיה ניתן לבחור את הסוג המבוקש. עם סיום בחירת הפריטים, לוחצים על הקישור “סל הקניות שלי”, בו ניתן לבדוק ולעדכן את סל הקניות. בהמשך, יש לבחור כתובת למשלוח, סוג משלוח (שליח או איסוף עצמי) וניתן להוסיף הערות. מובהר כי ניתן לרשום בעמוד מאובטח זה את פרטי כרטיס האשראי, או למסור אותם טלפונית. האתר מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישות גם באמצעות שיחה טלפונית. הלקוח יכול להזמין ולשלם עבור מוצרים המוצגים באתר בשיחה עם נציג המפעילה, בהם הוא ימסור את פרטיו האישיים ואת פרטי כרטיס האשראי באמצעותו הוא מעוניין לשלם עבור הזמנתו. נציג האתר יאשר ללקוח בטלפון את הזמנתו בכפוף לזמינות לאספקה של המוצרים שבהזמנה, ובכפוף לקבלת אישור מחברת האשראי שהנפיקה עבור הלקוח את כרטיס האשראי כי כרטיסו תקף בישראל ושניתן לסלקו בישראל ושניתן לשלם באמצעותו עבור ההזמנה שבנדון. את האישור להזמנה ישלח נציג האתר ללקוח לכתובת הדואר האלקטרוני אותה מסר לנציג בשיחת הטלפון.
  • מוזכר בזאת שעל מנת להבטיח את ביצוע ההזמנה של הלקוח, מחויב הלקוח במסירת פרטים מלאים ונכונים כנדרש. המפעילה המפעילה מציינת בזאת שמסירת פרטים כוזבים הנה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי לעונשים הקבועים בחוק.
  • נציגי המפעילה יידעו את הלקוח במקרה וקיים חוסר במלאי לאספקה של המוצרים אותם הזמין ו/או במקרה והתקבל סירוב לתשלום עבור ההזמנה שביצע הלקוח מחברת האשראי שהנפיקה ללקוח את כרטיס האשראי ואשר נעשה בו שימוש ע”י הלקוח לצרכי תשלום עבור ההזמנה בנדון.
  • היה וקיים חוסר במלאי לאספקה של מוצרים אותם הזמין הלקוח, יוכל הלקוח לוותר על הזמנת המוצרים שבחוסר ונציג המפעילה ינפיק בתיאום עם הלקוח הזמנה מעודכנת בהתאם. לחילופין יכול הלקוח לבטל את הזמנתו כליל והתמורה שהתקבלה עבור הזמנתו זו תוחזר ללקוח במלואה.
  • היה והתקבל באתר ו/או אצל המפעילה סירוב לתשלום עבור ההזמנה מחברת האשראי, יהיה על הלקוח להסדיר את התשלום בתוך 7 ימים מיום בו הודיע לו נציג האתר על קבלת הסירוב. במידה והלקוח לא השלים את הסדרת התשלום בפרק הזמן האמור תבוטל הזמנתו לאלתר והאתר ו/או המפעילה אינם מחויבים להודיע ללקוח על-כך.
  • אישור פעולת הרכישה באתר כפופה להימצאות המוצר במלאי האתר במועד האספקה המבוקש ו/או במועד ההזמנה ויתכנו מצבים בהם על אף שפריט מסוים מוצג באתר כקיים במלאי, בפועל אינו קיים במלאי ולא ניתן לספק אותו. במצבים אלו תבוטל העסקה והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך בכפוף להשבת הסכום ששולם להנהלת האתר על ידו. מובהר, כי אם לא צוין שהמוצר אינו קיים במלאי והמוצר לא הורד מהאתר עד לביצוע ההזמנה, לא תהא הנהלת האתר מחויבת למכירת המוצר, ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין נזק ישיר או נזק עקיף אשר נגרם למשתמש ו/או לצד ג’.
  • הנהלת האתר רשאית, אך לא חייבת, להציג או לשלוח למשתמש עדכונים באמצעות הדואר האלקטרוני, ובכלל זה עדכוני תוכן, מידע על שירותיה ומוצריה, כמו גם שירותים ומוצרים של אחרים, מבצעים וחידושים באתר, כמשמעות הדברים בסעיף 30א לחוק התקשורת (בזק ושירותים), התשמ”ב- 1982.

משלוח וזמני אספקה

  • הנהלת האתר תדאג לאספקת כל מוצר הנרכש על ידי המשתמש באתר באמצעות חברת משלוחים לכתובת בישראל (בתחומי הקו הירוק), שהוקלד בעת הזמנת המשלוח, בטווח 5-10 ימי עסקים בהתאם לשיטת המשלוח הנבחרת, אלא אם כן נכתב אחרת באתר.
  • זמני אספקת המוצרים כוללים רק את חישובם של ימי עסקים (ימי א’ עד ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג) ונספרים מיום לאחר איסוף החבילה ע”י חברת השליחויות.
  • מובהר כי הנהלת האתר לא תהיה אחראית לכל איחור בביצוע אספקת המוצר, לרבות בכל הקשור למקרים הבאים: עומסים הקשורים בתקופת הקורונה, מבצעים לאומיים וחגים, כוח עליון לרבות מלחמה, פעולות איבה, מצב חירום ונזקי טבע, שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור אספקה ו/או הובלת המוצרים, כל סיבה שאינה בשליטת הנהלת האתר ו/או כל סיבה הקשורה למבצע השליחות. 
  • דמי המשלוח הכרוכים באספקת ההזמנה ישולמו ע”י הלקוח יחד עם התשלום בגין המוצרים המוזמנים בהזמנה. במכירה בתשלומים, רשאית המפעילה לגבות את דמי המשלוח המלאים יחד עם התשלום הראשון עבור המוצרים שהוזמנו בהזמנה. במקרה של הובלה חריגה, כגון: משלוח במשקל ו/או נפח חריגים, אספקה לקומות גבוהות ללא מעלית, אספקה באמצעים מיוחדים, אספקה באמצעות כוח אדם נוסף או כוח אדם מיוחד וכו’, תהיה רשאית המפעילה לגבות תוספת תשלום מעל דמי המשלוח הרגילים. בכל מקרה, הסיבה לגביית תוספת תשלום כזו תוסבר ללקוח ותתואם עימו מראש.
  • המפעילה ו/או מי מטעמה, כולל נציג דואר ישראל או חברת המשלוחים, רשאים לדרוש את נוכחותו של בעל כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום שבאמצעותו שולמה ההזמנה וכן לדרוש הצגת תעודת זהות של בעל כרטיס האשראי ו/או אמצעי התשלום האחר, ואת חתימתו של בעל כרטיס האשראי על גבי תעודת המשלוח כתנאי למסירת ההזמנה ללקוח.
  • אם ללקוח תלונה לגבי עיכוב באספקת ההזמנה עליו להודיע על-כך לאלתר לאתר באמצעות משלוח הודעה לכתובת hagoel1@gmail.comבה יפרט את תלונתו. המפעילה תבדוק את תלונתו ובמידה שאכן חל עיכוב שאינו נגרם כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטת המפעילה, יוכל הלקוח להודיע לאתר שאינו מעוניין עוד להמתין להגעת ההזמנה. במקרה זה יזכה האתר את הלקוח בהחזר כספי בגובה התשלום אותו שילם עבור אותה הזמנה (100% החזר כספי).
  • לבחירת הלקוח, ניתן לבצע איסוף עצמי של ההזמנה ללא חיוב של דמי משלוח, במשך 21 יום ממועד אישור ההזמנה. מועד האיסוף העצמי יתואם מראש בין הלקוח לנציג האתר, והאיסוף יבוצע ע”י הלקוח בכתובת: בית הספר החקלאי מקווה ישראל. היה וההזמנה לא נאספה ע”י הלקוח עד תום 21 הימים ממועד אישור ההזמנה תבוטל ההזמנה, והמפעילה המפעילה תעניק ללקוח שובר זיכוי לביצוע הזמנה חוזרת באתר בשווי סכום ההזמנה שבוטלה. המפעילה המפעילה מציינת בזאת שבכל מקרה לא יוחזר ללקוח התשלום כנגד הזמנה שביצע הלקוח ואשר בחר באיסוף עצמי ושלא נאספה בפרק הזמן כאמור ולכן בוטלה, והלקוח מסכים לכך שהוא יקבל מהאתר או מהמפעילה המפעילה רק שובר זיכוי כאמור.

 ביטולים והחזרות

  • כל משתמש רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “החוק“). בהתאם לכך החזר כספי/זיכוי יינתן במידה והטובין יוחזרו להנהלת האתר באריזתם המקורית ובמידה ושלא נעשה בהם שימוש או לא ניזוקוכל משתמש מודע כי יהיה עליו לשאת בעלויות המשלוח בכל סיבת ביטול שהיא. (מובהר כי עבור פריט שנרכש במבצע יופק בגינו שובר זיכוי לשימוש באתר בלבד בתוקף שנה ולא יהיה ניתן קבל זיכוי כספי בגינו וכן לא ניתן לבטל עסקהולקבל החזר כספי בגין מוצרים אשר נרכשו במכירת חיסול/סוף עונה ועל מוצרי ידע דיגיטליים לאחר שנפתחו. מובהר בזאת כי בגין ביטול הזמנה אשר נארזה ונשלחה אל הלקוח אך טרם התקבלה על ידו (מכל סיבה שהיא) יישא הלקוח בעלות החזרת החבילה לחברה ובדמי ביטול עסקה כחוק. 
  • ביטול ההזמנה אפשרי החל מיום ביצוע ההזמנה ועד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום קבלת ההזמנה על ידי הלקוח, או במקרה של איסוף עצמי עד 14 יום (ארבעה עשר ימים) מיום קבלת ההודעה מהאתר או מהמפעילה המפעילה על כך שההזמנה נארזה וממתינה ללקוח לאיסוף עצמי כמפורט בתקנון זה. פרק זמן זה מוגדר כתקופת הביטול (להלן: “תקופת הביטול”).
  • היה ולאחר שההזמנה נארזה ונשלחה לכתובת הלקוח, יבקש הלקוח לבטל את הזמנתו וכל עוד בתוך תקופת הביטול (כמוגדר בסעיף “ביטול ההזמנה על ידי הלקוח”), ביטול ההזמנה יהיה כרוך בכך שהלקוח יחזיר לאתר על חשבונו את מוצרי ההזמנה במצב שמיש, דהיינו באריזתם המקורית, שלמים ו/או שלא נעשה בהם שימוש ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג (להלן: “מצב שמיש”). רק לאחר קבלתם בחזרה של מוצרי ההזמנה, ובמצב שמיש, יזכה האתר את הלקוח בהחזר כספי, בניכוי דמי המשלוח שנגבו מהלקוח ובניכוי מחירם של מוצרים שלא הוחזרו או שהוחזרו במצב לא שמיש. ראוי לציין כי הנהלת האתר משקיעה מאמצים רבים במארז המוצרים. כל המוצרים יוצאים מחברתנו במצב תקין ומושלם ולכן מובהר כי החזרת מוצרים לאחר שמצבם שונה לרעה בזמן שהיו ברשות המשתמש, לרבות במקרה של החזרת מוצר שנפגם ו/או ניזוק ו/או התקלקל ו/או ספג פגיעה כלשהי ו/או שאריזתו הושחתה ו/או שבוצע בו שימוש, כפופה לזכותה של הנהלת האתר לתבוע את נזקיה בשל כך. בעלת האתר תהיה בעלת שיקול הדעת הבלעדית למצבו של המוצר המוחזר.
  • לשם ביצוע ההחזרה יכול הלקוח לתאם עם נציג האתר איסוף של חבילת ההחזרה מביתו. הלקוח יחויב בדמי משלוח עבור ביצוע ההחזרה הנ”ל. לפני ביצוע ההחזרה חשוב שהלקוח יעטוף ויארוז היטב את המוצרים המוחזרים, על-מנת שיגיעו במצב שמיש בחזרה לידי המפעילה. הלקוח מודע לעובדה שעליו מוטלת האחריות המלאה להחזרת המוצרים מהזמנה אותה ביטל במצב שמיש, ולכך שהמפעילה לא תקבל טענה כלשהיא מצידו לגבי מוצרים שלטענתו החזיר במצב שמיש, אולם בפועל הגיעו לידי המפעילה ולמיטב שיפוטה במצב לא שמיש.
  • רק לאחר קבלתם בחזרה של מוצרי ההזמנה יזכה האתר את הלקוח בהחזר כספי המחושב לפי הסכום אותו שילם הלקוח עבור המוצרים שהוחזרו, בניכוי דמי המשלוח שנגבו מהלקוח, בניכוי דמי משלוח לאיסוף ההחזרה מהלקוח באם קיים, בניכוי מחירם של מוצרים שלא הוחזרו מסיבה כלשהיא או שהוחזרו במצב לא שמיש, ובניכוי דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מסכום ההזמנה או עד 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם (להלן: “דמי ביטול”). זיכוי הלקוח בהחזר כספי יבוצע ע”י זיכוי אמצעי התשלום בו שילם הלקוח עבור ההזמנה אותה ביטל.
  • במקרה של ביטול הזמנה של מוצרים עקב פגם במוצרים שסופקו בהזמנה או עקב אי התאמה בין המוצרים שסופקו לבין תיאורם באתר, יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור המוצרים הנ”ל באותה הזמנה. זיכוי אמצעי התשלום יהיה בגובה מלא (100% החזר כספי) של המחיר המלא שנגבה מהלקוח עבור אותם מוצרים. לחלופין, יוכל הלקוח לבחור להזמין מוצרים זהים או אחרים במקום המוצרים שהזמנתם בוטלה. במקרה זה, ישלח האתר או המפעילה את המוצרים החילופיים ללקוח (איסוף עצמי אפשרי גם במקרה זה). לצורך מעקב ושיפור השירות ללקוח, יחזיר הלקוח לחברה המפעילה את המוצרים שהזמנתם בוטלה לשם בדיקת הפגם או התקלה שגרמה לאי ההתאמה.
  • מוצר שסופק ללקוח ללא חיוב, כדוגמת: מוצר בונוס, מוצר במתנה וכו’, ואשר יוחזר ע”י הלקוח לחברה המפעילה, לא יינתן ללקוח החזר כספי עבור החזרה זו.

ביטול הזמנה על-ידי האתר ו/או המפעילה

  • המפעילה רשאית לבטל על-פי שיקולה הבלעדי, בשל כל סיבה, ובכל עת הזמנה של לקוח, כולה או חלקה, בטרם נשלחה ההזמנה ללקוח או בטרם התקבלה על-ידו.
  • הודעה על ביטול ההזמנה תימסר ללקוח באמצעות משלוח הודעה לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח אותה מסר בעת ביצוע ההזמנה או באופן טלפוני ע”י נציג האתר. האתר ו/או המפעילה לא יחייבו את הלקוח עבור ביצוע הזמנה זו שבוטלה, ובאם כבר חויב הלקוח עבור הזמנה זו יזוכה אמצעי התשלום שבאמצעותו שילם הלקוח עבור הזמנה זו במלוא הסכום שחויב (100% החזר כספי).
  • הודעה על ביטול ההזמנה לא תימסר ללקוח במידה והסיבה לביטול ההזמנה קשורה לקבלת סירוב לתשלום מחברת האשראי שהנפיקה את כרטסי האשראי בו השתמש הלקוח לביצוע התשלום והלקוח לא הסדיר את התשלום תוך 7 ימים מיום בו הודיע לו נציג האתר על קבלת הסירוב לתשלום.
  • המפעילה מציינת בפני הלקוח שלמרות האמור לעיל אין החזר כספי להזמנה שבוטלה ואשר כבר חויבה באם הסיבה לביטול ההזמנה קשורה לעובדה שהלקוח בחר באיסוף עצמי, אולם ההזמנה לא נאספה על-ידו עד תום 21 הימים ממועד אישור ההזמנה (כאמור בסעיף “אספקה והובלת המוצרים על-פי ההזמנה”). במקרה כזה יוענק ללקוח שובר זיכוי לביצוע הזמנה חוזרת באתר בשווי סכום ההזמנה שבוטלה, ולא יוענק החזר כספי.
  • באם ביטול ההזמנה שבנדון נבע ממוצרים שלגבם אזל מלאי האספקה, יהיו רשאים האתר ו/או המפעילה להציע ללקוח מוצרים חליפיים שווי ערך.
  • לקוח, שלא חויב עבור הזמנה שבוטלה או שכבר הושב לא כספו בגין חיוב שבוצע, לא יהיה רשאי לטעון כל טענה ו/או לדרוש כל דרישה ו/או לתבוע כל תביעה מהאתר ו/או מהמפעילה המפעילה בגין ביטול ההזמנה שבנדון.
  • בגין ביטול הזמנה כלשהיא, האתר ו/או המפעילה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח או לצד שלישי אחר לרבות אך לא מוגבל בנזק בגין רכישת מוצר זהה במחיר גבוה יותר מצד שלישי.

אחריות לשימוש באתר ואחריות המוצר

  • הכניסה לאתר, הגלישה בו, הרישום לאתר, השימוש באתר, בחירת מוצרים לרכישה באתר לרבות אך לא רק משיקולי התאמה לצרכי הלקוח, רכישת מוצרים באתר והשימוש בהם הינם באחריות בלעדית של הלקוח.
  • אין בהצגת המוצרים וספקיהם באתר משום הודאת האתר ו/או המפעילה בטיבם ואיכותם של מוצרים אלו. כל המידע המפורסם באתר אודות המוצרים, טיבם ואיכותם ולגבי ספקיהם, הינו מידע שנמסר לאתר ע”י הספקים, ואין האתר ו/או המפעילה אחראים למהימנותו ונכונותו של מידע זה.
  • המפעילה מדגישה שהמידע לגבי המוצרים המופיעים באתר, כולל הטקסטים השונים, התמונות והסרטונים המיועדים לתיאור המוצרים הינן לצרכי המחשה בלבד וייתכן שיהיו הבדלים שונים בין המוצר שהתקבל בפועל אצל הלקוח לבין המוצר כפי שהופיע בתמונה או תואר באתר, לרבות בגוון, בגודל, במראה ובמאפיינים נוספים. אין בכך כדי להטיל על המפעילה, או על מי מטעמה, אחריות כלשהי.
  • האתר ו/או המפעילה אחראים אך ורק לאספקת המוצרים אותם הזמין הלקוח באתר באמצעות משלוח לכתובת שמסר בעת ביצוע ההזמנה. אי-לכך לא תישא המפעילה בכל אחריות בגין נזקים שיגרמו ללקוח בקשר עם הזמנת המוצרים והשימוש בהם, לרבות אך לא מוגבל עקב איחור בקבלתם מהאתר באמצעות המשלוח, אי התאמתם לצרכיו, אי החלפתם במועד או פגמים במוצר.
  • יוצא מן הכלל הינו מקרה ובו התגלו פגמים חמורים במוצר, אשר התגלו מיד עם קבלת המוצר אצל הלקוח ושנבעו מרשלנות חמורה של האתר ו/או המפעילה ו/או דואר ישראל או חברת המשלוחים, הנובעים מאופן אחסנת ו/או אחזקת המוצרים ו/או משלוחם ללקוח. במקרה זה זכאי הלקוח לפיצוי שיהיה מוגבל להחלפת המוצר הפגום למוצר תקין או מתן החזר כספי בעד המוצר הפגום, שבכל מקרה לא יעלה על המחיר אותו שילם הלקוח עבור המוצר.

מדיניות סודיות ופרטיות

  • המפעילה מכבדת את פרטיות לקוחותיה ומחויבת לשמור בסוד על כל המידע שלקוחותיה יחלקו עימה בעת שימושם באתר. ועם זאת ראוי כי כל לקוח באתר יידע כי:
  • כל פרטיו האישיים (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), למעט פרטי כרטיס האשראי שלו, יישמרו במאגר המידע של האתר בלבד. כל מידע אישי רגיש של הלקוח, עובר הצפנה לפני שמירתו במאגר הנתונים של האתר, וסיסמאות של הלקוח עוברות הצפנה באופן חד כיווני.
  • בכל מקרה פרטי כרטיס האשראי של הלקוח אינם נשמרים במאגר המידע של האתר ואינם נגישים לעובדי האתר ו/או המפעילה.
  • התשלום בכרטיס אשראי מבוצע בפועל במערכת הסליקה של חברת קארדקום (חברת הסליקה באינטרנט המובילה בישראל) העומדת בתקן אבטחה PCI-DSS מוגנת בתקשורת מאובטחת ומוצפנת
  • המפעילה מתחייבת שלא להעביר את פרטיו האישיים של הלקוח לאף גורם אחר ללא הסכמה מפורשת של הלקוח, למעט במקרים בהם יועברו פרטים מסוימים לספק של מוצר אותו רכש הלקוח ו/או לדואר ישראל או לחברת המשלוחים, וזאת לשם השלמת הרכישה והאספקה של אותו מוצר.
  • פרטיו האישיים של הלקוח שבמאגר המידע של האתר ניתנים לצפייה ע”י הלקוח והוא יכול לבצע בהם שינויים כרצונו. ראוי לציין ששינויים בפרטים האישיים עלול להכניס מידע שגוי לגבי הלקוח או מידע חסר, ואשר ייתכן וימנע מהמפעילה המפעילה לספק ללקוח את הזמנותיו.
  • למרות האמור לעיל, המפעילה תהא רשאית להעביר פרטים אישיים של הלקוח לצד שלישי במקרים בהם הלקוח ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע באתר ו/או בחברה המפעילה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, ו/או במקרים בהם עשה הלקוח שימוש בשירותי האתר לביצוע מעשה בלתי חוקי, ו/או אם התקבל בידי המפעילה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי הלקוח לצד שלישי, וכן בכל מחלוקת או הליכים משפטיים בין הלקוח לבין האתר ו/או המפעילה.
  • המפעילה שומרת לעצמה הזכות להשתמש בפרטיו האישיים של הלקוח, אך ללא זיהוי הלקוח הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.
  • המפעילה מתריעה בפני הלקוח שמאחר ומדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת, אין באפשרותה של המפעילה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למאגר המידע באתר בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. המפעילה מבקשת לכן מהלקוח להקפיד לשמור בסוד את הסיסמא בא בחר לשם כניסה לחשבון המשתמש שלו באתר. זאת ועוד, על-מנת להקטין את הסיכון בדליפה של פרטי לקוח ע”י הלקוח עצמו מומלץ ללקוח להחליף את הסיסמא מידי תקופה. בנוסף מזכירה המפעילה ללקוח שלאחר השלמת רישומו לאתר ופתיחת חשבון לקוח, כניסותיו הבאות של הלקוח לאתר מאותו המחשב ממנו הוא נרשם ייתכן ותתבצענה באופן אוטומטי ע”י מערכת האתר באמצעות שימוש ב- cookies אשר תזהה את המחשב ומכאן את הלקוח עצמו. אי-לכך, מומלץ להקפיד על יציאה מסודרת מחשבון הלקוח בסיום הגלישה ו/או השימוש באתר, וזאת על-מנת למנוע ממשתמשים אחרים באותו מחשב גישה לחשבון הלקוח.
  • בכל מקרה, אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למאגר המידע השמור באתר ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה או דרישה כלפי המפעילה.
  • בקיום מקרים שאינם בשליטתה של המפעילה ו/או הנובעים מכוח עליון, המפעילה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם ללקוח ו/או לצד שלישי עם מידע כלשהוא יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

אחריות כללית

האתר ניתן לשימוש ע”י הלקוח כמות שהוא (As Is), וללקוח לא קיימת הזכות לכל טענה, תביעה או דרישה כלפי האתר ו/או המפעילה בגין מאפייני האתר, מגבלותיו או התאמתו לצרכיו ולדרישותיו של הלקוח.

המפעילה עושה כל מאמץ לשמור על תקינות פעילותו של האתר. יחד עם זאת, היא אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע ו/או שיינתן כסדרו בלא הפסקות, קלקולים ו/או תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת. המפעילה לא תהיה אחראית באופן כלשהו לתקלות ו/או שיבושים ברשת האינטרנט ו/או בקווי התקשורת המאפשרים חיבור לאתר, ואשר ימנעו מהלקוח להתחבר לשרתי האתר ולעשות שימוש תקין באתר, לרבות אך לא מוגבל בבחירת מוצרים והזמנתם מהאתר.

המפעילה אינה מתחייבת כי הקבצים או הקישורים שנמצאים ו/או יימצאו באתר יובילו את הלקוח לאתרים פעילים. כמו-כן, המפעילה אינה מתחייבים לגבי תוכנם, מהימנותם ודיוקם של הקבצים או הקישורים באתר ולא תישא באחריות כלשהי בגין השימוש בקישורים המופיעים באתר לאתרים אחרים, לרבות האחריות בגין תוכנם והמידע שפורסם בהם. האתר לא יישא באחריות בגין נזק כלשהו, ישיר או עקיף, אשר ייגרם או עלול להיגרם ללקוח, בגין לחיצה על הקובץ או הקישור ובגין הסתמכות על המידע שיושג באמצעות השימוש באותם קישורים.

המפעילה ומי מטעמה רשאים לפרסם באמצעות האתר מידע מסחרי ופרסומות באמצעות שטחי פרסומת המיועדים לכך בדפי האתר (“באנרים”). האחריות לתוכן המודעות המתפרסמות היא על המפרסמים בלבד. לאתר ו/או לחברה המפעילה אין כל אחריות בנוגע לתוכן הפרסומים או למהימנותם. פרסום המידע באתר כשלעצמו לא ייחשב כעידוד או כהמלצה של האתר ו/או המפעילה לרכישת השירותים או המוצרים הכלולים בפרסומות כאמור.

הוראות נוספות

קניין רוחני – כל מידע בין אם טקסטואלי, תמונות או סרטונים המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, אייקונים, סימני לוגו, וכן אופן עריכתם והצגתם של אלה באתר, הינם בבעלות בלעדית של האתר ושל המפעילה ו/או של מי מטעמם. המפעילה אוסרת על העתקה, שיכפול, הפצה, פרסום או שימוש כלשהוא במידע המופיע באתר.

פיצוי ושיפוי – לקוח אשר יפר מי מתנאי תקנון זה, או אשר יבצע פעולה כלשהיא לא חוקית בקשר עם האתר, יחויב ע”י האתר ו/או המפעילה או מי מטעמם בשיפוי ופיצוי, בגין כל נזק, הוצאה או הפסד, ישיר או עקיף, לרבות הוצאות משפט ושכ”ט עורכי דין, שיגרמו לאתר ו/או לחברה המפעילה ביחד ולחוד, בגין אותה הפרה כאמור או בגין כל פעולה לא חוקית אשר תבוצע בקשר עם האתר

שינויים בתקנון זה – המפעילה  רשאית בכל עת ועל פי שיקול דעתה הבלעדי לשנות תקנון זה. המשך השימוש באתר ובשירותים הניתנים בו לאחר עריכת השינויים בתקנון יעידו על הסכמת הלקוח עם הוראות התקנון המעודכן. אם הלקוח אינו מסכים למי מתנאי התקנון המעודכן, עליו להימנע מהמשך שימוש באתר ובשירותים הניתנים בו. שינויים בתקנון שהינם בכפוף להוראות הדין יכנסו לתוקף בהתאם להוראות הדין כאמור גם אם לא עודכנו עדיין בתקנון זה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות התקנון המעודכן, לבין הוראות המופיעות בגרסאות קודמות של התקנון ו/או בפרסומים אחרים בעניין באתר, יגברו הוראות התקנון העדכני שבאתר, ובכפוף לשינויים בהתאם להוראות הדין.

סמכות שיפוט – פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה הינו הדין הישראלי בלבד. כל דיון במחלוקת ו/או סכסוך בין הלקוח לבין האתר ו/או המפעילה בהקשר לפעילות האתר והשימוש בו תהא נתונה לבית המשפט במחוז תל אביב.

שירות ללקוח ופנייה לחברה המפעילה –  המפעילה מזמינה כל לקוח וכל משתמש ו/או מתעניין לפנות אליה בכל שאלה הקשורה לאתר, לרבות אך לא רק בהקשר לפעילות האתר, המוצרים המוצגים בו, הזמנות שבוצעו, מוצרים שנרכשו, מוצרים שהתקבלו, פגמים במוצר, פגמים בשירות שסופק באתר או ע”י נציג האתר, הצבת פרסומת ובאנרים באתר, הדרך להתקשרות מסחרית עם המפעילה, בחינת אפשרויות לשיתוף פעולה עם האתר וכו’. בכל הנושאים הללו ואחרים מומלץ לפנות בהודעת דואר אלקטרוני לשירות הלקוחות של האתר בכתובת michal.hagoel1@gmail.com.

שירות הלקוחות של האתר ומנהלי המפעילה מחויבים להשיב לפנייתך בתוך 5 ימי עסקים.

עגלת קניות
Scroll to Top